Kauno „Ryto“ pradinės mokyklos veiklos kokybės išorinis vertinimas
2013 m. balandžio 22–25 d.
Vizito metu išorės vertintojai stebėjo 51 užsiėmimą: pamokas, neformaliojo švietimo veiklą, logopedo-specialiojo pedagogo pratybas, priešmokyklinio ugdymo užsiėmimus, netradicinio ugdymo dienos veiklas. Gilintasi į mokinių ir mokytojų veiklą pamokose.
Išorės vertintojai kalbėjosi su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais, mokyklos vadovais, darbuotojais, savivaldos institucijų atstovais, mokiniais ir jų tėvais, analizavo mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus. Išvadų pagrindimui naudojosi Kauno „Ryto“ pradinės mokyklos tėvų nuomonės apie mokyklos veiklą tyrimo statistine ataskaita (toliau – STA). Vertintojai stebėjo veiklą natūralioje aplinkoje: darbo vietose, klasėse, bibliotekoje, koridoriuose, kieme, salėse, valgykloje. Vertinant mokyklos veiklą, vadovautasi Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito tvarkos aprašo vertinimo rodikliais, atsižvelgta į šiuo metu galiojančias Bendrąsias programas, mokyklos veiklą reglamentuojančius teisės aktus.
Išorės vertintojai nuoširdžiai dėkoja mokyklos direktorei Alinai Striškienei, direktorės pavaduotojai ugdymui Redai Stasiukonienei, direktorės pavaduotojai ūkio reikalams Vidai Gruzdevai bei visam mokyklos kolektyvui už geranorišką ir konstruktyvų bendradarbiavimą.
Stiprieji veiklos aspektai
- Vertybės ir elgesio normos (1.1.1.).
- Tapatumo jausmas (1.1.3.).
- Atvirumas ir svetingumas (1.1.5.).
- Neformalusis vaikų švietimas (2.1.5.).
- Mokinių darbo organizavimas pamokose (2.2.3.).
- Mokytojo aiškinimo, demonstravimo ir nurodymų suprantamumas (2.3.3.).
- Mokymosi motyvacija (2.4.1. ).
- Mokinių pasiekimai olimpiadose, konkursuose, projektinėje veikloje (3.2.2.).
- Bendrasis rūpinimasis mokiniais (4.1.1.).
- Demokratiškas mokyklos valdymas (5.3.1.).
Tobulintini veiklos aspektai
1. Išmokimo stebėjimas (2.3.4.).
2. Mokymosi veiklos diferencijavimas (2.5.2. ).
3. Vertinimo metu gautos informacijos panaudojimas (2.6.1. ).
4. Mokinių konsultavimo sistema (4.2.1. ).
5. Vidinių ir išorinių erdvių naudojimas ugdymo procesui (5.5.3.).