
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
![]() |
Kas yra mokykla ?
Kauno „Ryto“ pradinę mokyklą toliau vadinsime Mokykla. Mokykloje mokymo kalba yra lietuvių kalba. Mokykloje mokiniai mokosi šiose klasėse:
|
![]() ![]() |
Kokių dalykų Mokykloje mokiniai mokosi?
Mokykloje mokiniai mokosi įvairių dalykų, pavyzdžiui:
|
![]() |
Mokykloje veikia Visos dienos mokyklos grupės. Grupėje mokiniai gali:
|
![]() |
Ką dar mokiniai veikia Mokykloje?
Dar Mokykloje mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui:
|
![]() |
Kada dirba Mokykla?
Mokykla dirba:
Dieną prieš šventę Mokykla dirba 1 valanda trumpiau. |
|
|
Kaip galima daugiau sužinoti apie mokyklą? Jeigu norite sužinoti daugiau apie Mokyklą, Jūs galite:
Mokyklos telefono numeris yra: +370 37 37 76 15;
Mokyklos elektroninis paštas yra:
Paspauskite mėlyną nuorodą www.rytopm.lt Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
|
|
Kaip rasti informaciją Mokyklos interneto puslapyje?
Mokyklos interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba. Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite mėlyną skaitančio žmogaus ženklą. Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.
|
![]() |
Mokyklos interneto puslapyje svarbi informacija taip pat yra parodyta gestų kalba.
Jeigu norite matyti informaciją gestų kalba, paspauskite rankų ženklą.
|
![]() |
Mokyklos interneto pirmame puslapyje yra skyrius Naujienos.
Naujienos yra tekstai, kuriuose yra:
|
|
|
Mokyklos interneto puslapio viršuje yra skyrius ,,PRIĖMIMAS Į MOKYKLĄ“.
Paspauskite žalią mygtuką ,,PRIĖMIMAS Į MOKYKLĄ“ ir Jums atsidarys tekstas. Šiame tekste yra informacija:
Jeigu norite daugiau sužinoti apie priėmimą į Mokyklą, Jūs galite:
Direktoriaus pavaduotojos elektroninis paštas yra ugdymas@rytas.kaunas.lm.lt
|
![]() |
Kur yra Mokykla?
Mokykla yra Kauno mieste. Mokyklos adresas: |
| Tekstą lengvai suprantama kalba parengė:
Darius Laurinavičius
Iliustracijų šaltiniai: 1 http://www.lkd.lt/gestu-zenklas 5 © European Easy-to-Read Logo:Inclusion Europe. More information at www.inclusion-europe.eu/easy-to-read
|
|
Informacija atnaujinta 2025-12-04










